woensdag 19 maart 2008

Crazy Ish: DMX over Barack Obama

DMX
Normaal gesproken posten wij nooit iets over de politieke ontwikkelingen in Amerika maar toen ik dit las moest ik dit echt posten.
Dit zei DMX over Barack Obamma tijdens een interview met het magazine XXL


XXL: Volg je de politieke verkiezingen?
DMX: Helemaal niet.
XXL: Niet? Je weet dan een zwarte man zich verkiesbaar stelt, Barack Obamma.
DMX: Zijn naam is Barack?!
XXL: Barack Obama, yeah.
DMX: Barack?! Barack. What the fuck is een Barack?! Barack Obama. Waar komt hij vandaan, Afrika?
Het gaat verder dus:



XXL: Ja, zijn vader komt uit Kenia.
DMX: Barack Obama?
XXL: Yeah.
DMX: What the fuck?! Dat is geen fuckin’ naam, yo. Je kan niet serieus zijn. Barack Obama. Get the fuck outta here.
XXL: En je hebt nog nooit van hem gehoort?
DMX: Ik geef het niet zoveel aandacht.
XXL: Maar, het is best wel groot als een zwarte..
DMX: Wow, Barack! Zijn naam is Barack. Barack? What the fuck, man?! Is hij serieus? Dat is niet zijn naam. Ik zal het hem zeggen als ik hem zie, “Stop that bullshit. Stop that bullshit” [lacht] “Dat is niet jou naam.” Je moeder heeft je echt niet Barack genoemd.