zaterdag 24 november 2007

Songs You Can't Stand

Ik zal beginnen met een aantal hoogst irritante liedjes op dit moment:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Alicia Keys – No One
Ik vind Alicia Keys helemaal geweldig maar dit liedje haalt echt het bloed onder m’n nagels vandaan.

J. Holiday – Bed
Slap aftreksel van Rihanna – Umbrella. Ik vond het liedje eerst nog wel leuk maar na 1 keer geluisterd te hebben werd ik al gek van het e e e e e e e e e .

Sean Kingston – Beautiful Girls
Your way tooo.. Ik kan het niet meer aanhoren.

Soulja Boy – Crank Dat
YOOOOOOOOOOOOOOUUU!!! Superman dat hoe.

Crime Mob – Rock Yo Hips

Nicole Scherzinger – Whatever You Like
Gekopieerd van Beyonce – Ring The Alarm.

The Shopboyz – Party Like A Rockstar

Lloyd – Get it Shawty


Laat ons weten welke liedjes jullie allemaal verafschuwen en waarom en we updaten het zo snel mogelijk!

Email ons (chickeepon@hotmail.com)of laat een reactie achter.